ΑΔΑΜ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ Εκτύπωση
Συντάχθηκε απο τον/την Γιάννης Αργυρούδης   
Κυριακή, 16 Νοέμβριος 2014 19:04

Αδάμ Τσαρούχης

tsaroyxhs1
Οι μουσικοθεατρικές παραστάσεις και τα μιούζικαλ φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στις επιλογές του θεατρόφιλου κοινού της Αθήνας. Απαραίτητο "συστατικό" της επιτυχίας αυτού του είδους του θεάτρου είναι τα νέα ταλαντούχα παιδιά που έχουν μουσικές καταβολές ,"εξειδίκευση" στο αντικείμενο και αποτελούν γερό στήριγμα των αμιγώς ηθοποιών-πρωταγωνιστών της παράστασης.
Με συμμετοχές σε μερικές από τις μεγαλύτερες σκηνές της χώρας μας (ΕΛΣ, Παλλάς, Badminton), συνεργασίες με ηθοποιούς "πρώτης γραμμής" και εμφανίσεις σε υπερπαραγωγές που έγιναν από τις μεγαλύτερες επιτυχίες των τελευταίων ετών, o Αδάμ Τσαρούχης φαίνεται αρκετά κατάλληλος για να μας μιλήσει για το ελληνικό μουσικό θέατρο από την σκοπιά των νέων αυτών παιδιών.
 
Αδάμ, συμμετείχες σε μία μεγάλη επιτυχία του θεάτρου Badminton ("Θα σε πάρω να φύγουμε") και τώρα συνεχίζεις και στο "follow up" αυτής ("Θα περάσει κι αυτό").
Πες μας για τις εμπειρίες που έχεις αποκομίσει από την συνεργασία σου αυτή.

Μπορώ να πω ότι είναι μία από τις πιο όμορφες συνεργασίες το '' Θα σε πάρω να φύγουμε'' . Είναι χαρά  το να δουλεύεις με τον Φωκά Ευαγγελινό και με τον Γιώργο Κατσαρό  . Έμαθα πάρα πολλά , μου δόθηκε μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να τραγουδάω κάθε μέρα μπροστά σε 2.500 θεατές . Και γενικά είναι από τις δουλειές που θα έχω πάντα στην καρδιά μου . Φέτος η παράσταση '' Θα περάσει και αυτό '' στο θέατρο Badminton είναι άλλη μία θεατρική επιτυχία στην οποία έχω την χαρά να παίρνω μέρος .

 

Πως ήταν η συνεργασία σου με τον Σταμάτη Φασουλή και τον Γιάννη Μπέζο στο Παλλάς το 2009;

Είχα την τύχη να συμμετέχω σε μία πολύ μεγάλη παραγωγή που έγινε το 2009 στο θέατρο Παλλάς στην επιτυχία '' Το κλουβί με τις τρελές '' . Ήταν για μένα η δεύτερη θεατρική παράσταση που έπαιρνα μέρος και βέβαια είναι πολύ σπουδαίο για έναν νέο καλλιτέχνη να δουλεύει με δύο ανθρώπους σαν τον κ. Φασουλή και τον κ. Μπέζο. Έχει πολλά πράγματα να πάρει από αυτούς τους ανθρώπους, από τον επαγγελματισμό και την εμπειρία  τους.
 
Πού αποδίδεις την ολοένα και μεγαλύτερη άνοδο των μουσικοθεατρικών παραστάσεων στις προτιμήσεις των Ελλήνων θεατών;

 Το Musical είναι ένα είδος θεάτρου που στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο γνωστό . Τα τελευταία χρόνια γίνονται πολλές παραγωγές και ο κόσμος αγκαλιάζει θετικά αυτό το είδος . Νομίζω είναι θετικό ότι πλέον γίνονται πιο προσεγμένες παραγωγές  και πιο κοντά στα ξένα πρότυπα μιας και μιλάμε για ένα καθαρά ξένο προϊόν .

 

Έχεις παρακολουθήσει πρόσφατα κάποια δουλειά στη χώρα μας για την οποία να μπορείς να πεις ότι είναι εφάμιλλη των μιούζικαλ του εξωτερικού;

Υπάρχουν πραγματικά πολύ αξιόλογες  δουλειές τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα . Οι «Δαίμονες» ήταν μία υπέροχη παράγωγή . Με πρωτότυπη μουσική . Και με ένα πολύ δυνατό cast.
 
Ως επαγγελματίας του μουσικού θεάτρου, πώς κρίνεις το γενικότερο επίπεδο του στην Ελλάδα του σήμερα; Υπάρχουν κάποια "κακώς κείμενα" που θα μπορούσαν να διορθωθούν;

Το μουσικό θέατρο απαιτεί κάποιος να έχει ικανότητες στο τραγούδι στο χορό και στην υποκριτική . Δεν υπήρχαν σχολές στην Ελλάδα όπου νέοι ηθοποιοί να μπορούν να εκπαιδευτούν σ’ αυτό . Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά σε σχέση με το παρελθόν. Υπάρχουν σχολές που οι νέοι καλλιτέχνες μπορούν  να σπουδάσουν αυτό το είδος . Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει ακόμα είναι ότι πολλές φορές δίνονται πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε ηθοποιούς που δεν έχουν δυνατότητες στο τραγούδι ή στο χορό .
 
Πολλοί νέοι υποστηρίζουν ότι υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός στο χώρο του θεάτρου ενώ παράλληλα με δικαιολογία την κρίση οι αμοιβές δεν είναι αυτές που θα έπρεπε. Ποια είναι η δική σου άποψη;

H κρίση σίγουρα έχει επηρεάσει τα πάντα τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και στις αμοιβές .
Τα χρήματα δεν είναι σίγουρα αυτά που θα έπρεπε να παίρνει κάποιος και σε σχέση με τις απολαβές που υπάρχουν έξω. Ανταγωνισμός υπάρχει πάντα σε μία δουλειά γιατί ο καθένας προσπαθεί να είναι καλός σε αυτό που κάνει και όταν μιλάμε για τόσες λίγες θέσεις πλέον με την κρίση ο ανταγωνισμός γίνεται μεγαλύτερος.
Προσωπικά το στοιχείο του ανταγωνισμού δεν είναι κάτι που έχω στον χαρακτήρα μου.

Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να πεις σε κάποιον με σπουδές στο τραγούδι όπως εσύ πριν πάρει την απόφαση να ασχοληθεί με το μουσικό θέατρο;

Αυτό που θα ήθελα να δώσω σαν συμβουλή ,είναι ότι η εκπαίδευση σε αυτό το είδος είναι πολύ σημαντική .
Γι' αυτό ένας νέος αν θέλει να ασχοληθεί με το μουσικό θέατρο θα πρέπει απαραίτητα να σπουδάσει χορό και τραγούδι .